Доставка та Политика повернення товару

Доставка товару по Україні.

  1. Доставка по Україні здійснюється перевізниками «Нова Пошта». Доставка іншими перевізниками узгоджується індивідуально.
  2. Доставка може бути виконана перевізником «Нова Пошта» до найближчого відділення пошти або за вказаною адресою доставки. Вартість доставки оплачується покупцем окремо при отриманні товару.
  3. Доставку сплачує покупець. Вартість доставки по території України залежить від обсягу та ваги товару, що замовляється, і розраховується перевізником окремо в кожному конкретному випадку.
  4. Відвантаження товару  «Нова Пошта» здійснюється протягом 1-2 робочих днів після підтвердження замовлення з менеджером магазину «Клін Стрім».
  5. Замовлення може бути відвантажено на умовах оплати післяплатою або за передоплатою. Важливо: Комісія за накладений платіж здійснюється за рахунок клієнта.

Інші умови: Порядок та вартість доставки оптових замовлень узгоджується індивідуально.

Самовивіз замовлення

Будь-яке замовлення оформлене Вами у нашому інтернет магазині «Клін Стрім», Ви можете забрати самостійно зі складу у Житомирі.

Самовивіз товару здійснюється у робочі дні, після попереднього дзвінка, з 10:00 до 18:00

Отримання товару

При отриманні товару Вам необхідно перевірити стан товару та його комплектацію в присутності в кур’єра. Прийом товару без зазначення видимих недоліків Покупцем позбавляє права посилатися на ці недоліки в подальшому.

Повернення товару

Вимоги щодо повернення товару підлягають задоволенню, якщо вони були заявлені протягом 14 днів після придбання товару, за винятком дня покупки.

Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо не був використаний за призначенням, а також збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка та комплектація товару.

Якщо Ви вирішили повернути товар належної якості, будь ласка, зв’яжіться з нашими фахівцями, і ми проконсультуємо Вас щодо подальших дій.

Якщо товар повернено у повній відповідності до вимог, витрачені Вами кошти будуть повернені таким же чином, як було здійснено оплату, протягом 10 робочих днів з дня повернення товару. При поверненні товару розрахунки з Клієнтом здійснюються виходячи із вартості товару на момент його покупки.

При поверненні товару вартість пересилки оплачується за рахунок Клієнта.

Обмін товару

Вимоги щодо обміну товару підлягають задоволенню, якщо вони були заявлені протягом 14 днів після придбання товару, не враховуючи дня покупки.

Якщо у Вас виникла необхідність здійснити обмін товару належної якості, будь ласка, зв’яжіться з нашими фахівцями, і ми проконсультуємо Вас щодо подальших дій.

При обміні товару вартість пересилки сплачується за рахунок Клієнта.


Потрібна допомога?

Зв’яжіться з нами з питань, пов’язаних з доставкою, обміном або поверненням товарів.